Balaton365 workshop

Balaton365 workshop tervezett program*
9.30-tól regisztráció
10.00 – 10.10 Köszöntő - Dr. Princzinger Péter, VisitBalaton365
10.10 – 10.50 A Balaton teljesítménye és a Visit Hungary szerepe az adatvezérelt turizmusmarketingben - Boros Botond, Visit Hungary
10.50 – 11.20 VisitBalaton365 – 2025. évi eredmények, 2026. évi tervek - Dr. Princzinger Péter, VisitBalaton365
11.20 – 12.00 kávészünet
12.00 – 12.15 VisitBalaton365 – nemzetközi aktivitások - Sztojanovits Kristóf, VisitBalaton365
12.15 – 12.30 VisitBalaton365 – belföldi marketing - Stadler-Szentpéteri Ildikó, VisitBalaton365
12.30 – 12.45 VisitBalaton365 – DMSZ iroda - Dr. Horváth Teréz, VisitBalaton365
12.45 – 13.00 VisitBalaton365 – BB365 üzletág - Szilasi László, VisitBalaton365
13.00 – 14.00 ebéd
14.00 – 14.30 Digitális desztináció-menedzsment - Molnár Anita szakmai vezető
14.30 – 15.00 Innovatív turisztikai kártyarendszer - Dámosy Dániel szakmai vezető
15.00-15.30 kávészünet
15.30-16.30 Pódium beszélgetés
A versenyképesség kulcsa: digitalizáció, mesterséges intelligencia, adatalapú tervezés, fenntartható turizmus
Moderátor: Dr. Váradi Zsuzsanna, Visit Hungary
Résztvevők: Boros Botond, Visit Hungary; Schmutz Ádám, Novitatis; Dámosy Dániel, Nitro Communications; Nagy Júlia, Innotime Hungary Kft.; Kovács Balázs, GD Consulting
16.30-16.40 Záró gondolatok - Dr. Princzinger Péter, VisitBalaton365
17.00-tól vacsora, hazautazás
* a programváltoztatás jogát fenntartjuk.
Előadók
A Balaton teljesítménye és a Visit Hungary szerepe az adatvezérelt turizmusmarketingben
Boros Botond, a Visit Hungary üzleti intelligencia és digitális megoldások divízióvezetője
Boros Botond pályafutása során technológiai vállalatoknál dolgozott, ahol a digitális értékesítés szorosan beépült a mindennapi működésbe. A PayPal varsói irodájában a cég közép-kelet-európai digitális kereskedői hálózatát építette ki. A Google-nél a cseh, szlovák és magyar hirdetési bevételekért volt felelős. Adatelemzéssel 2020 óta foglalkozik.
Jelenleg a Visit Hungary-nél mesterséges intelligencia-megoldásokkal segíti elő a turisztikai forgalom élénkítését, valamint vezeti az NTAK-ért, a kutatásért és a szakmai területekért felelős csapatokat.
Előadásában bemutatja, hogyan teljesített a Balaton az idei évben és az elmúlt időszakban, valamint azt, hogy a modern adatfeldolgozás miként formálja a térség turisztikai stratégiáit.
VisitBalaton365 – 2025. évi eredmények, 2026. évi tervek
Dr. Princzinger Péter, a VisitBalaton365 ügyvezetője
Dr. Princzinger Péter jogász végzettségű közigazgatási szakember, a turizmus és a sport területének meghatározó szereplője. Korábban az MTÜ vezérigazgató-helyetteseként dolgozott, 2018 óta pedig az MTSZA elnöke.
Projektvezetője volt a BalatonBike365 kerékpáros szolgáltatásfejlesztési projektnek. 2024-től a VisitBalaton365 Nkft. ügyvezetőjeként tevékenykedik, amelynek célja a négyévszakos Balatonért tenni akaró turisztikai szereplők együttműködésének erősítése.
Előadásában a 2025-ös év eredményeit sorakoztatja föl, s a 2026-os év feladatait mutatja be.
VisitBalaton365 – nemzetközi aktivitások
Sztojanovits Kristóf, a VisitBalaton365 nemzetközi marketing vezetője
Sztojanovits Kristóf több mint két évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkező turizmusmarketing-szakember. Pályáját a szállodaipar után a hazai állami turisztikai marketing szervezetnél kezdte, ahol Kongresszusi Iroda igazgatóként, később Termékfejlesztési Igazgatóként dolgozott. Öt éven át Németországban képviselte a magyar turizmust, majd újabb négy évig Budapest és térsége Regionális Marketing Igazgatójaként felelt a desztináció hazai és nemzetközi pozicionálásáért.
Szakmai irányításával valósult meg a Nemzeti Kastélyprogram és a Nemzeti Várprogram felújított helyszíneinek piaci bevezetése, valamint ezek teljes marketingkommunikációja. Jelenleg a VisitBalaton365 nemzetközi piacaiért felelős vezető szakértő, a Metropolitan Egyetem oktatója, valamint a Magyar Turisztikai Minőségtanúsító Testület auditora. Elkötelezetten dolgozik azon, hogy a magyar turizmus értékei, kiemelten a Balaton és térsége, korszerű, versenyképes és inspiráló módon jelenjenek meg a nemzetközi térben.
Előadásában a 2025-ös nemzetközi tapasztalatokat és a 2026-os terveket mutatja be.
VisitBalaton365 – belföldi marketing
Stadler-Szentpéteri Ildikó, a VisitBalaton365 belföldi marketing vezetője
Stadler-Szentpéteri Ildikó a VisitBalaton365 belföldi marketingvezetője, több mint tíz év tapasztalattal a turizmusmarketing és a Balaton márkaépítésének területén. Pályafutása a szállodaiparban indult, majd Siófok turizmusfejlesztésében és a Balatoni Hajózás marketing- és PR-feladataiban vállalt szerepet. Munkájában a "négyévszakos Balaton” szemlélet erősítésén és a régió turisztikai szereplőinek összekapcsolásán dolgozik.
Előadásában a VisitBalaton365 2025-ös év belföldi marketing eredményeit, az induló téli kampány főbb irányait, illetve a 2026-os év terveit mutatja be.
VisitBalaton365 – DMSZ iroda
Dr. Horváth Teréz, a VisitBalaton365 desztináció-menedzsment iroda vezetője
Dr. Horváth Teréz jogász, keszthelyi születésű lokálpatrióta és szenvedélyes Balaton-rajongó. Jelentős jogi, közigazgatási, vezetési és projektmenedzsment tapasztalattal rendelkező szakember. A VisitBalaton365 keszthelyi desztináció-menedzsment irodájának vezetőjeként az iroda tevékenységének irányításáért és koordinálásáért felel.
Előadásában a DMSZ iroda idei évi tevékenységét, kapcsolatépítő törekvéseit és a jövő évi terveket mutatja be.
VisitBalaton365 – BB365 üzletág
Szilasi László, a BalatonBike365 szakmai vezetője
Szilasi László a BalatonBike365 projekt szakmai vezetője 2019 óta. 2001 óta dolgozik a kerékpársport és a kerékpáros turizmus területén, két évtizedes tapasztalattal rendelkezik többek között a legnagyobb hazai bringás események alapítójaként és versenyigazgatójaként. Jelentős rálátása van a nemzetközi profi és szabadidős kerékpársportra, valamint a kerékpáros turizmusra.
Előadásában a BalatonBike365 2025-ben megvalósult munkáit, eredményeit és eseményeit mutatja be, valamint ismerteti a 2026-ra vonatkozó szakmai terveket.
Digitális desztináció-menedzsment
Molnár Anita, a Visit Hungary Tourinform Koordinációs Iroda szakmai vezetője
Molnár Anita a Visit Hungary Tourinform Koordinációs Iroda szakmai vezetője. Turisztikai közgazdász és oktató, pályafutása során a hazai turizmusirányítás különböző szintjein dolgozott. Menedzselt régiókat, részt vett turisztikai térségek kialakításában, és jelenleg a Tourinform hálózat szakmai koordinátora, így egyszerre ismeri az országos ágazatirányítási és a lokális kihívásokat. Elkötelezett a turisztikai közösségek fejlesztésében.
Előadásában a VisitBalaton365 DIMOP_PLUSZ-1.2.2-24-2025-00005 számú „Digitális desztináció-menedzsment megvalósítása: Balaton desztináció pilot projekt” szakmai vezetőjeként osztja meg gondolatait arról, hogy digitalizálható-e a desztinációmenedzsment.
Innovatív turisztikai kártyarendszer
Dámosy Dániel, a Nitro stratégiai igazgatója
Dámosy Dániel a Nitro stratégiai igazgatója. Magyarország első brand loyalty tanácsadó ügynökségeként a Nitro a márkahűség építésében és az ügyfélérték tartós növelésében hisz. A cég egyik alapítójaként és stratégiai vezetőjeként olyan projekteket irányít, amelyek kézzelfogható üzleti eredményt teremtenek: személyre szabott márkakommunikációt, kiemelkedő ügyfélélményt és valóban működő hűségmegoldásokat épít.
Előadásában a DIMOP_PLUSZ-1.2.2-24-2025-00007 számú „Innovatív turisztikai kártyarendszer a digitális hálózatosodásért” című projekt szakmai vezetőjeként osztja meg gondolatait arról, hogy a balatoni mintaprojekt kidolgozásával miként segítik a magyar turizmus digitalizációját, és hogyan támogatja az új, innovatív turisztikai kártyarendszer a mikro-, kis- és középvállalkozásokat a sikeresebb működésben.
Pódium beszélgetés - A versenyképesség kulcsa: digitalizáció, mesterséges intelligencia, adatalapú tervezés, fenntartható turizmus
Moderátor: Dr. Váradi Zsuzsanna, Visit Hungary
Résztvevők: Boros Botond, Visit Hungary; Schmutz Ádám, Novitatis; Dámosy Dániel, Nitro Communications; Nagy Júlia, Innotime Hungary Kft.; Kovács Balázs, GD Consulting
Dr. Váradi Zsuzsanna, a Visit Hungary kiemelt vezető szakértője
Dr. Váradi Zsuzsanna a Visit Hungary kiemelt vezető szakértője. Kutatóként és geográfusként az adatok, azok elemzése, az utazás motivációi, a társadalomföldrajzi háttér és a desztinációkra gyakorolt hatások vizsgálata foglalkoztatja, emellett nyitott az iparág újdonságai iránt. Szívügyének tekinti a fenntarthatóságot, ezért ebben a témában folyamatosan képzi magát. Fontosnak tartja az edukáció fejlesztését, a nemzetközi trendek és jó gyakorlatok megismerését, valamint azok hazai adaptálhatóságának lehetőségeit.
Boros Botond, a Visit Hungary üzleti intelligencia és digitális megoldások divízióvezetője
Boros Botond pályafutása során technológiai vállalatoknál dolgozott, ahol a digitális értékesítés szorosan beépült a mindennapi működésbe. A PayPal varsói irodájában a cég közép-kelet-európai digitális kereskedői hálózatát építette ki. A Google-nél a cseh, szlovák és magyar hirdetési bevételekért volt felelős. Adatelemzéssel 2020 óta foglalkozik.
Jelenleg a Visit Hungary-nél mesterséges intelligencia-megoldásokkal segíti elő a turisztikai forgalom élénkítését, valamint vezeti az NTAK-ért, a kutatásért és a szakmai területekért felelős csapatokat.
Schmutz Ádám – Novitatis Kft.
Schmutz Ádám a Novitatis Kft. alapítója és technológiai szakértője, akit különösen érdekel a turizmus és a digitális innováció találkozása. PhD-hallgatóként a mesterséges intelligencia KKV-k általi adaptációját kutatja a turizmus területén. Digitális turisztikai projektek szakértőjeként két DIMOP programban vesz részt, csapatával elkészítette a Balaton online jelenlétét vizsgáló kutatást, továbbá célzott mentorálást nyújt KKV-knak AI-eszközök és Google Business optimalizáció terén.
Dámosy Dániel, a Nitro stratégiai igazgatója
Dámosy Dániel a Nitro stratégiai igazgatója. Magyarország első brand loyalty tanácsadó ügynökségeként a Nitro a márkahűség építésében és az ügyfélérték tartós növelésében hisz. A cég egyik alapítójaként és stratégiai vezetőjeként olyan projekteket irányít, amelyek kézzelfogható üzleti eredményt teremtenek: személyre szabott márkakommunikációt, kiemelkedő ügyfélélményt és valóban működő hűségmegoldásokat épít.
Nagy Júlia, az Innotime Hungary Kft. társügyvezetője
Nagy Júlia az Innotime Hungary Kft., fenntartható turizmusra szakosodott tanácsadó cég társügyvezetője. Az Innotime 2022 óta a Green Destinations magyarországi partnereként desztinációk, attrakciók, szálláshelyek és vendéglátó szolgáltatók számára kínál fenntarthatósági tanúsítást magyar nyelven. 2025 szeptemberétől a cég a Bioscore magyarországi partnereként is működik, nemzetközi tanúsítást biztosítva utazási irodák és az üzleti turizmusban érintett szereplők számára. Több egyetemen óraadó és rendszeres vendégelőadó, emellett az I-DEST fenntartható turisztikai desztinációmenedzsment platform szakmai fejlesztését vezeti.
Kovács Balázs – managing partner, GD Consulting, GSTC tagja és az EU European Climate Pact nagykövete Ausztriában és Magyarországon
Kovács Balázs a bécsi székhelyű GD Consulting tanácsadó iroda vezetője, nemzetközi turisztikai és fenntarthatósági szakértő, okleveles közgazdász, egyetemi óraadó, szakblogger, valamint az újturizmus világával foglalkozó Dunakavicsok turisztikai podcast társszerkesztője és műsorvezetője. Tevékenysége a közép-európai turisztikai, gazdasági és kulturális kapcsolatok erősítésére, valamint az újturizmus világának építésére fókuszál. Küldetésének tekinti a turisztikai és fenntarthatósági best practice-ek terjesztését a közép-európai Duna-régióban. 2025 februárjától a VisitBalaton365 ausztriai képviselőjeként járul hozzá a Társaság piaci céljainak megvalósításához. Számos hazai és nemzetközi szakmai egyesület tagja és aktív formálója. Mottója: “more fun with less stuff.”







