Ugrás a fő tartalomraUgrás az oldal aljára

Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével

Tudatosan az online siker felé - üzleti hatások, pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a vállalkozásod számára optimális felületeken.

TOP TIPP

Duchai Márta

Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke.

2018-ban alapította az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.

Szenvedélye a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívják szerte az országban, saját akadémiáján található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújt segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében.
Vallja, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény.
Azon dolgozik, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben, és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

Jelentkezem a képzésre