Ugrás a fő tartalomraUgrás az oldal aljára

Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete a vendéglátásban

Kiegyensúlyozott vendégkapcsolatok, stresszmentes panaszkezelés – vendégtípusokra szabva

Helyszín:
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45.
Képzés időtartama:
2025. november 10. - 2025. november 10.
Képzés formája:
e-learningre épülő személyes képzés
Jelentkezési határidő:
2025. november 03.
A képzés teljes ára:

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából! 

 A képzést minimum 6 fő részvételével indítjuk.

Program bemutatása

Egy vendéglátóhelyen a panaszkezelés nem csupán udvariassági kérdés – hanem a siker egyik kulcsa. Egy jó megoldás, egy megfelelő reakció nemcsak megmenti a helyzetet, hanem visszatérő vendéget, pozitív értékelést és ajánlást hozhat. A sikeres panaszkezelés kulcsa, hogy felismerjük, kivel állunk szemben, és hogyan érdemes reagálnunk. Ez a tréning abban segít, hogy a vendéglátásban dolgozók magabiztosabban, higgadtabban és célravezetőbben kezeljék a vendégpanaszokat – akár egy egyszerű reklamációról, akár egy feszültebb helyzetről van szó.

A program célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a különböző vendégtípusokat viselkedés alapján azonosítani, és az adott típushoz igazítva megfelelően kezelni a panaszokat, problémás helyzeteket. A gyakorlatban is alkalmazható eszközöket és kommunikációs technikákat sajátítanak el, amelyek segítenek megelőzni a konfliktusokat, valamint megmutatják, hogy miként lehet higgadtan kezelni a legfeszültebb pillanatokat – legyen szó egy „hideg levesről” vagy egy hosszú várakozásról.

Kinek szól:

A tréninget ajánljuk minden olyan kollégának, aki napi szinten találkozik vendégekkel étteremben, kávézóban, bárban, cukrászdában, bisztróban, pizzeriában, szállodai F&B részlegen:

  • felszolgálóknak, pultosoknak, baristáknak,

  • üzletvezetőknek, éttermi vagy bankettvezetőknek,

  • gyakornokoknak és új belépőknek
    akik szeretnék magabiztosabban, nyugodtabban és vendégközpontúan kezelni a visszajelzéseket, reklamációkat úgy, hogy közben a vendégélmény se sérüljön.

 Fontos: Szálláshelyeken Front Office, recepció, egyéb vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó kollégák számára külön panaszkezelés tematikájú képzést indítunk.

Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert a résztvevők:

  • megtanulják felismerni a vendégtípusokat viselkedési jegyek alapján  – már az első pillanattól kezdve

  • megtanulják a különböző vendégtípusokhoz tartozó megfelelő kommunikációs stílust

  • képesek lesznek megkülönböztetni a panasz különböző formáit és a vendég mögöttes szándékát

  • gyakorolják a különböző panaszhelyzetekre adott reakciókat – amelyek valóban működnek a vendégtérben

  • megismerik a gyakori kommunikációs hibákat, azaz hogy mikor, mire kell figyelni egy-egy típusnál

  • elkerülhetik a felesleges konfliktusokat, félreértéseket,

  • saját vendégtéri „kommunikációs kisokost” állítanak össze, amely segíti őket a mindennapi helyzetek kezelésében

FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés kifejezetten balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van*

*Balaton turisztikai térség települései:

Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc

Jelentkezem a képzésre

További képzések